diplomski rad
Osobnost kao faktor ponašanja potrošača
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2020. urn:nbn:hr:122:336007

Jambrek, Veronika
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Jambrek, V. (2020). Osobnost kao faktor ponašanja potrošača (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:336007

Jambrek, Veronika. "Osobnost kao faktor ponašanja potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:336007

Jambrek, Veronika. "Osobnost kao faktor ponašanja potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:336007

Jambrek, V. (2020). 'Osobnost kao faktor ponašanja potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 26.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:336007

Jambrek V. Osobnost kao faktor ponašanja potrošača [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 26.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:336007

V. Jambrek, "Osobnost kao faktor ponašanja potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:336007