Barbir, T. (2020). Četvero-fazni proces strateškog planiranja odnosa s javnostima u proizvodnoj djelatnosti (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346622
Barbir, Tomislav. "Četvero-fazni proces strateškog planiranja odnosa s javnostima u proizvodnoj djelatnosti." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346622
Barbir, Tomislav. "Četvero-fazni proces strateškog planiranja odnosa s javnostima u proizvodnoj djelatnosti." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346622
Barbir, T. (2020). 'Četvero-fazni proces strateškog planiranja odnosa s javnostima u proizvodnoj djelatnosti', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346622
Barbir T. Četvero-fazni proces strateškog planiranja odnosa s javnostima u proizvodnoj djelatnosti [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346622
T. Barbir, "Četvero-fazni proces strateškog planiranja odnosa s javnostima u proizvodnoj djelatnosti", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346622