Kos, D. (2020). Važnost angažmana zaposlenika u internom brendiranju (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:521181
Kos, Dorotea. "Važnost angažmana zaposlenika u internom brendiranju." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:521181
Kos, Dorotea. "Važnost angažmana zaposlenika u internom brendiranju." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:521181
Kos, D. (2020). 'Važnost angažmana zaposlenika u internom brendiranju', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:521181
Kos D. Važnost angažmana zaposlenika u internom brendiranju [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:521181
D. Kos, "Važnost angažmana zaposlenika u internom brendiranju", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:521181