Suvremeno shvaćanje Marketinga 4.0
Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
APA 6th Edition Stupar, P. (2020). Suvremeno shvaćanje Marketinga 4.0 (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:795844
MLA 8th Edition Stupar, Petra. "Suvremeno shvaćanje Marketinga 4.0." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:795844
Chicago 17th Edition Stupar, Petra. "Suvremeno shvaćanje Marketinga 4.0." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:795844
Harvard Stupar, P. (2020). 'Suvremeno shvaćanje Marketinga 4.0', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:795844
Vancouver Stupar P. Suvremeno shvaćanje Marketinga 4.0 [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:795844
IEEE P. Stupar, "Suvremeno shvaćanje Marketinga 4.0", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:795844
Podaci o radu