Katalenić, I. (2021). Utjecaj emotivnih apela na potrošače (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:237449
Katalenić, Ivan. "Utjecaj emotivnih apela na potrošače." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:237449
Katalenić, Ivan. "Utjecaj emotivnih apela na potrošače." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:237449
Katalenić, I. (2021). 'Utjecaj emotivnih apela na potrošače', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:237449
Katalenić I. Utjecaj emotivnih apela na potrošače [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:237449
I. Katalenić, "Utjecaj emotivnih apela na potrošače", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:237449