Kelin, D. (2021). Utjecaj percepcije marke na impulzivnu kupnju (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:053097
Kelin, Dalibor. "Utjecaj percepcije marke na impulzivnu kupnju." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:053097
Kelin, Dalibor. "Utjecaj percepcije marke na impulzivnu kupnju." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:053097
Kelin, D. (2021). 'Utjecaj percepcije marke na impulzivnu kupnju', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:053097
Kelin D. Utjecaj percepcije marke na impulzivnu kupnju [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:053097
D. Kelin, "Utjecaj percepcije marke na impulzivnu kupnju", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:053097