diplomski rad
Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2021. urn:nbn:hr:122:343184

Ilić, Marta
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Ilić, M. (2021). Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:343184

Ilić, Marta. "Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:343184

Ilić, Marta. "Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:343184

Ilić, M. (2021). 'Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:343184

Ilić M. Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:343184

M. Ilić, "Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:343184