Babić, K. (2021). Strateški i etički aspekti neuromarketinga i umjetna inteligencija (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:594407
Babić, Klara. "Strateški i etički aspekti neuromarketinga i umjetna inteligencija." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:594407
Babić, Klara. "Strateški i etički aspekti neuromarketinga i umjetna inteligencija." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:594407
Babić, K. (2021). 'Strateški i etički aspekti neuromarketinga i umjetna inteligencija', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:594407
Babić K. Strateški i etički aspekti neuromarketinga i umjetna inteligencija [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:594407
K. Babić, "Strateški i etički aspekti neuromarketinga i umjetna inteligencija", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:594407