Žvorc, D. (2021). Uloga i značaj održivog marketinga u plasmanu obnovljenih izvora energije (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:860159
Žvorc, Dražen. "Uloga i značaj održivog marketinga u plasmanu obnovljenih izvora energije." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:860159
Žvorc, Dražen. "Uloga i značaj održivog marketinga u plasmanu obnovljenih izvora energije." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:860159
Žvorc, D. (2021). 'Uloga i značaj održivog marketinga u plasmanu obnovljenih izvora energije', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:860159
Žvorc D. Uloga i značaj održivog marketinga u plasmanu obnovljenih izvora energije [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:860159
D. Žvorc, "Uloga i značaj održivog marketinga u plasmanu obnovljenih izvora energije", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:860159