Bašić, V. (2021). Primjena virtualne fotografije u gaming industriji (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:520115
Bašić, Viktor. "Primjena virtualne fotografije u gaming industriji." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:520115
Bašić, Viktor. "Primjena virtualne fotografije u gaming industriji." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:520115
Bašić, V. (2021). 'Primjena virtualne fotografije u gaming industriji', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 06.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:520115
Bašić V. Primjena virtualne fotografije u gaming industriji [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 06.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:520115
V. Bašić, "Primjena virtualne fotografije u gaming industriji", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:520115