Dušak, I. (2021). Marketinške strategije u avio industriji kao odgovor na krizu uzrokovanu pandemijom COVID-19 (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:356768
Dušak, Ivana. "Marketinške strategije u avio industriji kao odgovor na krizu uzrokovanu pandemijom COVID-19." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:356768
Dušak, Ivana. "Marketinške strategije u avio industriji kao odgovor na krizu uzrokovanu pandemijom COVID-19." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:356768
Dušak, I. (2021). 'Marketinške strategije u avio industriji kao odgovor na krizu uzrokovanu pandemijom COVID-19', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:356768
Dušak I. Marketinške strategije u avio industriji kao odgovor na krizu uzrokovanu pandemijom COVID-19 [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:356768
I. Dušak, "Marketinške strategije u avio industriji kao odgovor na krizu uzrokovanu pandemijom COVID-19", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:356768