Vađunec, M. (2016). Plakat kao medij vizualne komunikacije na primjeru predizbornih kampanja u RH (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:918652
Vađunec, Miroslav. "Plakat kao medij vizualne komunikacije na primjeru predizbornih kampanja u RH." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:918652
Vađunec, Miroslav. "Plakat kao medij vizualne komunikacije na primjeru predizbornih kampanja u RH." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:918652
Vađunec, M. (2016). 'Plakat kao medij vizualne komunikacije na primjeru predizbornih kampanja u RH', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:918652
Vađunec M. Plakat kao medij vizualne komunikacije na primjeru predizbornih kampanja u RH [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:918652
M. Vađunec, "Plakat kao medij vizualne komunikacije na primjeru predizbornih kampanja u RH", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:918652