Naslov | Redizajn loga Nivea |
Naslov (engleski) | Redesigning of the Nivea logo |
Autor | Nikola Kelnerić |
Mentor | Marko Morić (mentor) |
Član povjerenstva | Snježana Ivančić Valenko (predsjednik povjerenstva) |
Član povjerenstva | Marko Morić (član povjerenstva) |
Član povjerenstva | Jelena Vlašić (član povjerenstva) |
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj | Sveučilište Sjever (Sveučilišni centar Varaždin) (Odjel za multimediju) Koprivnica |
Datum i država obrane | 2022-06-27, Hrvatska |
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana | TEHNIČKE ZNANOSTI Grafička tehnologija Procesi grafičke reprodukcije |
Sažetak | Glavni cilj ovog završnog rada je prikazati koliko je zapravo grafički dizajn važan u svakodnevnom životu i koliko pažnje se treba posvetiti na prikazivanju umjetnosti. Bilo to slikovno, tekstualno, videozapisom, muzikom ili na bilo koji drugi način.
Kako se vremena mijenjaju tako se i grafički dizajn mijenja. Nešto što je bilo popularno prije 10,15 ili 50 godina, više nije atraktivno i ukusi globalne populacije se mijenjaju.
Zato je moj cilj prikazati vam evoluciju grafičkog dizajna nekada i grafičkog dizajn sada. U svrhu toga redizajnirat ću jako poznati logo Nivea, koji kroz svoje razdoblje postojanja imao tek neke male promjene u redizajnu, ali cijela slika branda je zapravo ostala ista.
Želim prikazati kako je brand/logo firme izrazito važan, jer kada vi stvorite veliku kompaniju, ta kompanija će zbog prepoznatljivosti loga postati pokazatelj kvalitete koju vi nudite. Neki od primjera takvih brandova su Nike, Adidas, Puma, Audi, Bmw...
Prikazati nešto grafički danas nije problem. Jedina stvar i razlika je koliko mašte i truda uložite u svoj rad. Grafički dizajn mora biti jednostavan, prepoznatljiv te lako upadljiv.
Za izradu vizualnog identiteta koristit ću Adobe Illustator i Adobe Photoshop. |
Sažetak (engleski) | The main goal of this final paper is to show how important graphic design really is in everyday life and how much attention should be put in presenting art. It could be in pictorial, textual, video, music or in any other way.
As times change, so does graphic design. Something that was popular 10, 15 or 50 years ago is no longer attractive and the tastes of the global population are changing.
So my goal is to show you the evolution of graphic design then and graphic design now.
For this purpose, I will redesign the very famous Nivea logo, which during its period of existence had only a few small changes in the redesign, but the whole image of the brand actually remained the same.
I want to show how the brand / logo of a company is extremely important, because when you create a large company, that company will become an indicator of the quality you offer due to the recognizability of the logo. Some examples of such brands are Nike, Adidas, Puma, Audi, Bmw... Showing something graphically today is not a problem. The only thing and the difference is how much imagination and effort you put into your work. Graphic design must be simple,
recognizable and easily noticeable.
I will use Adobe Illustator and Adobe Photoshop to create a visual identity. |
Ključne riječi |
|
Ključne riječi (engleski) |
|
Jezik | hrvatski |
URN:NBN | urn:nbn:hr:122:963462 |
Studijski program | Naziv: Multimedija, oblikovanje i primjena Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije (bacc. ing. techn. graph.) |
Vrsta resursa | Tekst |
Način izrade datoteke | Izvorno digitalna |
Prava pristupa | Otvoreni pristup |
Uvjeti korištenja | |
Datum i vrijeme pohrane | 2022-07-12 12:27:54 |