završni rad
Neuromarketing i njegova primjena u virtualnoj i proširenoj stvarnosti
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2022. urn:nbn:hr:122:523168

Grčić, Ivana
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Grčić, I. (2022). Neuromarketing i njegova primjena u virtualnoj i proširenoj stvarnosti (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:523168

Grčić, Ivana. "Neuromarketing i njegova primjena u virtualnoj i proširenoj stvarnosti." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:523168

Grčić, Ivana. "Neuromarketing i njegova primjena u virtualnoj i proširenoj stvarnosti." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:523168

Grčić, I. (2022). 'Neuromarketing i njegova primjena u virtualnoj i proširenoj stvarnosti', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:523168

Grčić I. Neuromarketing i njegova primjena u virtualnoj i proširenoj stvarnosti [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:523168

I. Grčić, "Neuromarketing i njegova primjena u virtualnoj i proširenoj stvarnosti", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:523168