Šnajcer, S. (2022). Utjecaj fotografije proizvoda od 360° na internet trgovinu (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:864922
Šnajcer, Sonja. "Utjecaj fotografije proizvoda od 360° na internet trgovinu." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:864922
Šnajcer, Sonja. "Utjecaj fotografije proizvoda od 360° na internet trgovinu." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:864922
Šnajcer, S. (2022). 'Utjecaj fotografije proizvoda od 360° na internet trgovinu', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:864922
Šnajcer S. Utjecaj fotografije proizvoda od 360° na internet trgovinu [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:864922
S. Šnajcer, "Utjecaj fotografije proizvoda od 360° na internet trgovinu", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:864922