Mikulić, A. (2022). Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:285494
Mikulić, Antonija. "Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:285494
Mikulić, Antonija. "Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:285494
Mikulić, A. (2022). 'Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:285494
Mikulić A. Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:285494
A. Mikulić, "Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:285494