Upravljanje konceptom viralnog marketinga
Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za odnose s javnostima
APA 6th Edition Andrašić, I. (2022). Upravljanje konceptom viralnog marketinga (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:147742
MLA 8th Edition Andrašić, Irena. "Upravljanje konceptom viralnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:147742
Chicago 17th Edition Andrašić, Irena. "Upravljanje konceptom viralnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:147742
Harvard Andrašić, I. (2022). 'Upravljanje konceptom viralnog marketinga', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:147742
Vancouver Andrašić I. Upravljanje konceptom viralnog marketinga [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:147742
IEEE I. Andrašić, "Upravljanje konceptom viralnog marketinga", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:147742
Podaci o radu