Kolar, A. (2022). Odnos influencera i publike - povjerenje, društveni utjecaj i promjene u ponašanju (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248588
Kolar, Arijana. "Odnos influencera i publike - povjerenje, društveni utjecaj i promjene u ponašanju." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248588
Kolar, Arijana. "Odnos influencera i publike - povjerenje, društveni utjecaj i promjene u ponašanju." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248588
Kolar, A. (2022). 'Odnos influencera i publike - povjerenje, društveni utjecaj i promjene u ponašanju', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248588
Kolar A. Odnos influencera i publike - povjerenje, društveni utjecaj i promjene u ponašanju [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248588
A. Kolar, "Odnos influencera i publike - povjerenje, društveni utjecaj i promjene u ponašanju", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248588