završni rad
Strateški marketinški plan poduzeća Salix Vitellina i "Tea of Podravina"
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2022. urn:nbn:hr:122:300813

Česi, Sofija
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Česi, S. (2022). Strateški marketinški plan poduzeća Salix Vitellina i "Tea of Podravina" (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:300813

Česi, Sofija. "Strateški marketinški plan poduzeća Salix Vitellina i "Tea of Podravina"." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:300813

Česi, Sofija. "Strateški marketinški plan poduzeća Salix Vitellina i "Tea of Podravina"." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:300813

Česi, S. (2022). 'Strateški marketinški plan poduzeća Salix Vitellina i "Tea of Podravina"', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:300813

Česi S. Strateški marketinški plan poduzeća Salix Vitellina i "Tea of Podravina" [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 30.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:300813

S. Česi, "Strateški marketinški plan poduzeća Salix Vitellina i "Tea of Podravina"", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:300813