Naslov Konceptualna fotografija fobija
Naslov (engleski) Conceptual photography of phobias
Autor Ines Lisjak
Mentor Mario Periša (mentor)
Član povjerenstva Robert Geček (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Mario Periša (član povjerenstva)
Član povjerenstva Domagoj Frank (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Sjever (Sveučilišni centar Varaždin) (Odjel za multimediju) Koprivnica
Datum i država obrane 2022-09-30, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana TEHNIČKE ZNANOSTI Grafička tehnologija Procesi grafičke reprodukcije
Sažetak Iako se fotografija primarno koristila za zabilježavanje određenih i važnih trenutaka, razvitkom fotografije dolazimo i do razvitka raznih stilova poput konceptualne fotografije. Najčešće se koristi u svrhu prenošenja poruke uz pomoć naziva, opisa te samog izgleda fotografije. Posebno me zainteresirala konceptualna fotografija upravo zato što nema granice. Uz pomoć raznih rekvizita i programa za obradu možemo dobiti kreativnu fotografiju koja tjera promatrača na razmišljanje.
Unutar ovog diplomskog rada se mogu pronaći tri dijela, teorijski, istraživački i praktični dio.
Teorijski dio pojašnjava samu konceptualnu fotografiju, njezine čimbenike te razliku između konceptualne i nadrealistične fotografije, koje su na prvi pogled jako slične, no kada se krene istraživati, razlika je očita. U istraživačkom dijelu se nalaze pitanja vezana uz samu obradu fotografije koja je najčešće potrebna kod izrade konceptualne fotografije. Za kraj ostaje praktični dio u kojem sam primijenila konceptualnu fotografiju te sam tako prikazala fobije.
Sažetak (engleski) Although photography was primarily used to capture certain and important moments, with the development of photography also comes development of various styles such as conceptual photography. It is most often used for the purpose of conveying a message with the help of the name, description and appearance of the photo itself. I was particularly interested in conceptual photography, mostly because it has no limits. With the help of various props and photo editing programs, we can get a creative photo that makes the viewer think.
Three parts can be found within this thesis, theoretical part, research and practical part.
The theoretical part explains conceptual photography itself, its factors and the difference between conceptual and surreal photography, which at first glance are very similar, but when you start researching, the difference is obvious. In the research part, there are questions related to photo editing, which is most often needed when creating conceptual photos. Finally, there is a practical part in which I used conceptual photography and thus showed phobias.
Ključne riječi
konceptualna fotografija
obrada fotografije
fobije
nadrealna fotografija
autoportret
Ključne riječi (engleski)
conceptual photography
photo editing
phobias
surreal photography
autoportrait
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:122:517102
Studijski program Naziv: Multimedija Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra inženjer/inženjerka grafičke tehnologije (mag. ing. techn. graph.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2023-02-06 13:33:55