Milaković, M. (2022). Digitalni marketinški sadržaj u izgradnji odnosa s potrošačima u prehrambenoj industriji (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:389684
Milaković, Monika. "Digitalni marketinški sadržaj u izgradnji odnosa s potrošačima u prehrambenoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:389684
Milaković, Monika. "Digitalni marketinški sadržaj u izgradnji odnosa s potrošačima u prehrambenoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:389684
Milaković, M. (2022). 'Digitalni marketinški sadržaj u izgradnji odnosa s potrošačima u prehrambenoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:389684
Milaković M. Digitalni marketinški sadržaj u izgradnji odnosa s potrošačima u prehrambenoj industriji [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:389684
M. Milaković, "Digitalni marketinški sadržaj u izgradnji odnosa s potrošačima u prehrambenoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:389684