završni rad
Kreiranje brenda i digitalne kampanje za oglašavanje na tržištu elektronske glazbe na primjeru Neuro Impulse-a
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2022. urn:nbn:hr:122:467361

Mikulek, Dario
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju

Citirajte ovaj rad

Mikulek, D. (2022). Kreiranje brenda i digitalne kampanje za oglašavanje na tržištu elektronske glazbe na primjeru Neuro Impulse-a (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:467361

Mikulek, Dario. "Kreiranje brenda i digitalne kampanje za oglašavanje na tržištu elektronske glazbe na primjeru Neuro Impulse-a." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:467361

Mikulek, Dario. "Kreiranje brenda i digitalne kampanje za oglašavanje na tržištu elektronske glazbe na primjeru Neuro Impulse-a." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:467361

Mikulek, D. (2022). 'Kreiranje brenda i digitalne kampanje za oglašavanje na tržištu elektronske glazbe na primjeru Neuro Impulse-a', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:467361

Mikulek D. Kreiranje brenda i digitalne kampanje za oglašavanje na tržištu elektronske glazbe na primjeru Neuro Impulse-a [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:467361

D. Mikulek, "Kreiranje brenda i digitalne kampanje za oglašavanje na tržištu elektronske glazbe na primjeru Neuro Impulse-a", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:467361