Naslov Razvoj interaktivnog prototipa korisničkog sučelja mobilne aplikacije online cvjećarnice
Naslov (engleski) Development of an online flower shop mobile application interactive user interface prototype
Autor Sabina Pintarić
Mentor Marko Čačić (mentor)
Član povjerenstva Snježana Ivančić Valenko (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Marko Čačić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Anja Zorko (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Sjever (Sveučilišni centar Varaždin) (Odjel za multimediju) Koprivnica
Datum i država obrane 2023-09-20, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana TEHNIČKE ZNANOSTI Grafička tehnologija Procesi grafičke reprodukcije
Sažetak U ovom završnom radu predstavljene su teme vezane za UI/UX dizajn i njihova primjena u vodećem alatu te vrste – Figmi. UI/UX dizajn skup je disciplina i procesa usmjerenih na stvaranje intuitivnog, estetskog i funkcionalnog korisničkog sučelja. Prototip je uzorak, model ili izdanje proizvoda stvoreno za testiranje samog njegovog koncepta. Svrha njegove izvedbe je sudjelovanje korisnika u izradi, što dovodi do njegovog zadovoljstva i olakšava implementaciju sustava, budući da korisnik zna što može očekivati. Prvi korak u izradi ovog rada bio je istraživanje i opisivanje značajki korisničkih sučelja modernih mobilnih aplikacija u web okruženju. Nakon toga slijede teme opisivanja primjene, značajki i mogućnosti alata za UI/UX dizajn Figma, definiranja tehničkih i grafičkih značajki mobilne aplikacije online cvjećarnice te formiranje plana razvoja. Mobilna aplikacija „Bloomify“ temelji se na ideji „brz poklon osobi pred vrata“ i funkcionirala bi na način da korisniku omogući dostavu personaliziranog buketa cvijeća željenoj osobi. Pronalazak cvjećarnica nedaleko od korisnika, komunikacija s istim, izrada personalizirane poruke uz buket i praćenje narudžbe samo su neke od opcija koje zamišljena aplikacija nudi. Na temelju plana, u kojem se prikazuje postupak razvoja interaktivnog korisničkog sučelja aplikacije, izveo se zaključak. U njemu se na kraju naglašavaju prednosti i nedostaci prikazane metodologije te ukratko objašnjava kako bi se izrađeni prototip mogao transformirati u potpuno funkcionalnu aplikaciju.
Sažetak (engleski) This final paper presents topics related to UI/UX design and their application in the leading tool of its kind - Figma. UI/UX design is a set of disciplines and processes for creating an intuitive, eye pleasing and functional user interface. A prototype is a sample or a model of a product created to test its very concept. The purpose of its execution is the participation of the user in the creation, which leads to their satisfaction and facilitates the implementation of the system, since the user knows what to expect. The first step in creating this paper was to research and describe the features of user interfaces of modern mobile applications in the web environment. This is followed by topics of description, features and capabilities of UI/UX design tool Figma, definition of technical and graphic features of the mobile application, and formation of a development plan. "Bloomify" is based on the idea of "a quick gift at the door" and would work in a way that allows the user to deliver a personalized bouquet of flowers to the desired person. Finding flower shops not far from the user, communicating with them, creating a personalized message with the bouquet and tracking the order are just some of the options that the imagined application offers. Based on the plan, which presents the process of developing the application's interactive user interface, a conclusion was made. It emphasizes the advantages and disadvantages of the presented methodology and briefly explains how the created prototype could be transformed into a fully functional application.
Ključne riječi
web dizajn
korisničko sučelje (UI)
korisničko iskustvo (UX)
interaktivni prototip
mobilna aplikacija
Figma
Ključne riječi (engleski)
web design
user interface (UI)
user experience (UX)
interactive prototype
mobile application
Figma
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:122:731756
Studijski program Naziv: Multimedija, oblikovanje i primjena Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije (bacc. ing. techn. graph.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2023-10-04 12:37:39