Perhaj, H. (2023). Smernice za razvoj identiteta brenda na primjeru startupa "Choncha" kroz učinkovitu strategiju na društvenim mrežama (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:050034
Perhaj, Hedera. "Smernice za razvoj identiteta brenda na primjeru startupa "Choncha" kroz učinkovitu strategiju na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:050034
Perhaj, Hedera. "Smernice za razvoj identiteta brenda na primjeru startupa "Choncha" kroz učinkovitu strategiju na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:050034
Perhaj, H. (2023). 'Smernice za razvoj identiteta brenda na primjeru startupa "Choncha" kroz učinkovitu strategiju na društvenim mrežama', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:050034
Perhaj H. Smernice za razvoj identiteta brenda na primjeru startupa "Choncha" kroz učinkovitu strategiju na društvenim mrežama [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2023 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:050034
H. Perhaj, "Smernice za razvoj identiteta brenda na primjeru startupa "Choncha" kroz učinkovitu strategiju na društvenim mrežama", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:050034