Ferenčak, K. (2023). Koncept marketinških komunikacija u okviru integriranih marketinških aktivnosti u digitalnom svijetu (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:626645
Ferenčak, Katarina. "Koncept marketinških komunikacija u okviru integriranih marketinških aktivnosti u digitalnom svijetu." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:626645
Ferenčak, Katarina. "Koncept marketinških komunikacija u okviru integriranih marketinških aktivnosti u digitalnom svijetu." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:626645
Ferenčak, K. (2023). 'Koncept marketinških komunikacija u okviru integriranih marketinških aktivnosti u digitalnom svijetu', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:626645
Ferenčak K. Koncept marketinških komunikacija u okviru integriranih marketinških aktivnosti u digitalnom svijetu [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2023 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:626645
K. Ferenčak, "Koncept marketinških komunikacija u okviru integriranih marketinških aktivnosti u digitalnom svijetu", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:626645