Bednarek, E. (2023). Digitalna marketinška kampanja na primjeru kozmetičke industrije Olival d.o.o (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947766
Bednarek, Emilia. "Digitalna marketinška kampanja na primjeru kozmetičke industrije Olival d.o.o." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947766
Bednarek, Emilia. "Digitalna marketinška kampanja na primjeru kozmetičke industrije Olival d.o.o." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947766
Bednarek, E. (2023). 'Digitalna marketinška kampanja na primjeru kozmetičke industrije Olival d.o.o', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947766
Bednarek E. Digitalna marketinška kampanja na primjeru kozmetičke industrije Olival d.o.o [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2023 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947766
E. Bednarek, "Digitalna marketinška kampanja na primjeru kozmetičke industrije Olival d.o.o", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947766