Naslov | Multimedija u arhitekturi |
Naslov (engleski) | Multimedia in architecture |
Autor | Aleksandra Mihalić |
Mentor | Robert Geček (mentor) |
Član povjerenstva | Andrija Bernik (predsjednik povjerenstva) |
Član povjerenstva | Robert Geček (član povjerenstva) |
Član povjerenstva | Mario Periša (član povjerenstva) |
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj | Sveučilište Sjever (Sveučilišni centar Varaždin) (Odjel za multimediju) Koprivnica |
Datum i država obrane | 2023-10-25, Hrvatska |
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana | TEHNIČKE ZNANOSTI Grafička tehnologija Procesi grafičke reprodukcije |
Sažetak | U 21. stoljeću, vremenu u kojem se svijet u potpunosti sagledava preko ekrana veličine dlana pojedinca, slika i multimedijski sadržaji postali su sastavni izvor informacija i noviteta. Učinci multimedijskih sadržaja sada su preuzeli ulogu glavnog dobavljača znanja i aktualnih događaja. Danas se i globalizacija arhitekture uvelike pripisuje razvoju multimedije i programa koji olakšavaju rukovanje arhitekturom i njen napredak.
Arhitektonsko projektiranje predstavlja tržišno izrazito konkurentno područje. Štoviše, može biti iznimno teško promovirati svoju tvrtku koristeći samo fotografije modela i konačnih rezultata. Uz 3D vizualizaciju i animaciju, tvrtke mogu stvoriti uvjerljive animacije za svoje stranice na društvenim mrežama, online kataloge i reklamne kampanje. Najbolje od svega, mogu koristiti 3D prikaze bez obzira na to je li projekt uopće započeo ili nije. U nekim slučajevima, određeni arhitektonski studio ili tvrtka možda će htjeti koristiti teoretsku zgradu kako bi prikazali svoje vještine ili inovacije. Uz 3D renderiranje, moguće je predstaviti takve konceptualne projekte publici u foto realističnoj kvaliteti. To omogućuje dizajneru da se bolje pozicionira u odnosu na konkurenciju i stvarno pokaže svoje mogućnosti.
Kako se ove tehnologije nastavljaju razvijati, one će dodatno potaknuti inovacije i održivost u arhitekturi. Kako bi arhitekti ostali konkurentni u ovom dinamičnom području, ključno je prihvaćanje punog potencijala vizualizacije.
Cilj ovog diplomskog rada je analizirati multimedijske programe koji se mogu koristiti u arhitekturi te prikazati prednosti takvog oblika alata koji se danas sve češće koristi u arhitekturi. |
Sažetak (engleski) | In the 21st century, a time in which the world is viewed entirely through a screen the size of an individual's palm, images and multimedia content have become an integral source of information and news. The effects of multimedia content have now assumed the role of the main supplier of knowledge and current events. Today, the globalization of architecture is largely attributed to the development of multimedia and programs that facilitate the handling of architecture and its progress
Architectural design is a highly competitive market field. Moreover, it can be extremely difficult to promote your company using only photos of models and final results. With 3D visualization and animation, businesses can create compelling animations for their social media pages, online catalogs, and advertising campaigns. Best of all, I can use 3D renderings whether or not the project has even started. In some cases, a particular architectural studio or firm may want to use a theoretical building to showcase their skills or innovations. With 3D rendering, it is possible to present such conceptual projects to the audience in photo-realistic quality. This allows the designer to better position himself in relation to the competition and really show his capabilities.
As these technologies continue to evolve, they will further drive innovation and sustainability in architecture. For architects to remain competitive in this dynamic field, embracing the full potential of visualization is key.
The aim of this thesis is to analyze multimedia programs that can be used in architecture and to show the advantages of such a tool that is increasingly used in architecture today. |
Ključne riječi |
|
Ključne riječi (engleski) |
|
Jezik | hrvatski |
URN:NBN | urn:nbn:hr:122:076450 |
Studijski program | Naziv: Multimedija Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni magistar/magistra inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije (univ. mag. ing. techn. graph.) |
Vrsta resursa | Tekst |
Način izrade datoteke | Izvorno digitalna |
Prava pristupa | Otvoreni pristup |
Uvjeti korištenja | |
Datum i vrijeme pohrane | 2024-01-30 14:24:01 |