Naslov Izrada prototipa aplikacije za šetnju i brigu o psima - DogFit
Naslov (engleski) Development of an prototype application for dog walking and care - DogFit
Autor Anđelko Lončarić
Mentor Marko Čačić (mentor)
Član povjerenstva Snježana Ivančić Valenko (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Marko Čačić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Anja Zorko (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Sjever (Sveučilišni centar Varaždin) (Odjel za multimediju) Koprivnica
Datum i država obrane 2024-07-03, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana TEHNIČKE ZNANOSTI Grafička tehnologija Procesi grafičke reprodukcije
Sažetak U ovom završnom radu bavit ću se UI/UX dizajnom aplikacije pod nazivom DogFit. Aplikacija DogFit namijenjena je vlasnicima pasa i fokusira se na tri glavna aspekta : brigu o psima, šetnje i praćenje fitness aktivnosti te organiziranje dog sleepovera, gdje vlasnici mogu ostaviti svoje pse kod drugih korisnika ili primiti pse na čuvanje.
Prototip aplikacije ključan je alat u razvoju aplikacije jer omogućava vizualizaciju i evaluaciju izgleda, funkcionalnosti i korisničkog iskustva prije same implementacije. Prvi korak bit će istraživanje značenja korisničkog sučelja, a zatim opisivanje značajki i mogućnosti alata UI/UX dizajna Figma, koji će se koristiti za grafički dizajn aplikacije.
Kao što je već navedeno, aplikacija DogFit imat će tri glavna sektora : briga o psima, šetnje i praćenje fitness aktivnosti te dog sleepover. Sektor za brigu je u obliku foruma gdje ljudi mogu objavljivati objave i komunicirati s drugim ljudima vezano za brigu i njegu pasa, a omogućava praćenje zdravlja i potreba pasa. Sektor za šetnje i fitness aktivnosti omogućava planiranje i praćenje dnevnih aktivnosti. Sektor dog sleepover služi za dogovaranje čuvanja pasa kod drugih korisnika ili primanje pasa u svoj dom na određeni period.
Na kraju rada bit će prikazan zaključak koji će analizirati prednosti i nedostatke tehnike iza aplikacije, te kako se prototip može pretvoriti u funkcionalnu i korisnu aplikaciju. Cilj je identificirati ključne korake i preporuke za daljnji razvoj kako bi DogFit postao praktičan alat za sve vlasnike pasa.
Sažetak (engleski) In this final paper I will focus on the UI/UX design of an application called DogFit. The DogFit app is intended for dog owners and focuses on three main aspects : dog care, walking and tracking fitness activities, and organizing „dog sleepovers“ where owners can leave their dogs with other users or take in dogs for a certain period.
The application prototype is a crucial tool in the development process as it allows visualization and evaluation of the design, functionality, and user experience before implementation. The first step will be to explore the meaning of the user interface, followed by describing the features and capabilities of the UI/UX design tool Figma, which will be used for the graphic design of the application.
As previously mentioned, the DogFit application will have three main sectors : dog care, walking and tracking fitness activities, and dog sleepovers. The dog care sector is a forum where people can post and communicate with others regarding dog care and needs, allowing users to track their dogs' health and needs. The walking and fitness activities sector enables planning and tracking of daily activities. The dog sleepover sector is for arranging dog sitting with other users or taking dogs into their own homes for a certain period.
The conclusion of the paper will analyze the advantages and disadvantages of the techniques behind the application and how the prototype can be transformed into a functional and useful application. The goal is to identify key steps and recommendations for further development to make DogFit a practical tool for all dog owners.
Ključne riječi
UI/UX dizajn
prototip
Figma
korisničko sučelje
korisničko iskustvo
funkcionalnost
grafički dizajn
Ključne riječi (engleski)
UI/UX design
prototype
Figma
user interface
user experience
functionality
graphic design
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:122:259397
Studijski program Naziv: Multimedija, oblikovanje i primjena Vrsta studija: stručni Stupanj studija: prijediplomski Akademski / stručni naziv: prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije (bacc. ing. techn. graph.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2024-07-12 11:44:23