završni rad
Marketinške strategije Black Friday-a i Cyber Monday-a
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2024. urn:nbn:hr:122:305708

Adaković, Jakob
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Adaković, J. (2024). Marketinške strategije Black Friday-a i Cyber Monday-a (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:305708

Adaković, Jakob. "Marketinške strategije Black Friday-a i Cyber Monday-a." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:305708

Adaković, Jakob. "Marketinške strategije Black Friday-a i Cyber Monday-a." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:305708

Adaković, J. (2024). 'Marketinške strategije Black Friday-a i Cyber Monday-a', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:305708

Adaković J. Marketinške strategije Black Friday-a i Cyber Monday-a [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:305708

J. Adaković, "Marketinške strategije Black Friday-a i Cyber Monday-a", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:305708