završni rad
Kreiranje integrirane marketinške kampanje i razvoj brend identiteta Arija na Hrvatskom tržištu parfema
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2024. urn:nbn:hr:122:698186

Jančić, Tin
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju

Citirajte ovaj rad

Jančić, T. (2024). Kreiranje integrirane marketinške kampanje i razvoj brend identiteta Arija na Hrvatskom tržištu parfema (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:698186

Jančić, Tin. "Kreiranje integrirane marketinške kampanje i razvoj brend identiteta Arija na Hrvatskom tržištu parfema." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:698186

Jančić, Tin. "Kreiranje integrirane marketinške kampanje i razvoj brend identiteta Arija na Hrvatskom tržištu parfema." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:698186

Jančić, T. (2024). 'Kreiranje integrirane marketinške kampanje i razvoj brend identiteta Arija na Hrvatskom tržištu parfema', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:698186

Jančić T. Kreiranje integrirane marketinške kampanje i razvoj brend identiteta Arija na Hrvatskom tržištu parfema [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:698186

T. Jančić, "Kreiranje integrirane marketinške kampanje i razvoj brend identiteta Arija na Hrvatskom tržištu parfema", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:698186