završni rad
Istraživanje utjecaja psihologije uvjeravanja na ponašanje potrošača u digitalnom oglašavanju
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2024. urn:nbn:hr:122:429025

Žužinjak, Veronika
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju

Citirajte ovaj rad

Žužinjak, V. (2024). Istraživanje utjecaja psihologije uvjeravanja na ponašanje potrošača u digitalnom oglašavanju (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:429025

Žužinjak, Veronika. "Istraživanje utjecaja psihologije uvjeravanja na ponašanje potrošača u digitalnom oglašavanju." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:429025

Žužinjak, Veronika. "Istraživanje utjecaja psihologije uvjeravanja na ponašanje potrošača u digitalnom oglašavanju." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:429025

Žužinjak, V. (2024). 'Istraživanje utjecaja psihologije uvjeravanja na ponašanje potrošača u digitalnom oglašavanju', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:429025

Žužinjak V. Istraživanje utjecaja psihologije uvjeravanja na ponašanje potrošača u digitalnom oglašavanju [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:429025

V. Žužinjak, "Istraživanje utjecaja psihologije uvjeravanja na ponašanje potrošača u digitalnom oglašavanju", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:429025