završni rad
Strategije brandinga i digitalne integracije branda 'Podsky' na tržištu ručno rađenog nakita
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2024. urn:nbn:hr:122:352122

Kolozeti, Gabrijela
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju

Citirajte ovaj rad

Kolozeti, G. (2024). Strategije brandinga i digitalne integracije branda 'Podsky' na tržištu ručno rađenog nakita (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:352122

Kolozeti, Gabrijela. "Strategije brandinga i digitalne integracije branda 'Podsky' na tržištu ručno rađenog nakita." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:352122

Kolozeti, Gabrijela. "Strategije brandinga i digitalne integracije branda 'Podsky' na tržištu ručno rađenog nakita." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:352122

Kolozeti, G. (2024). 'Strategije brandinga i digitalne integracije branda 'Podsky' na tržištu ručno rađenog nakita', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:352122

Kolozeti G. Strategije brandinga i digitalne integracije branda 'Podsky' na tržištu ručno rađenog nakita [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:352122

G. Kolozeti, "Strategije brandinga i digitalne integracije branda 'Podsky' na tržištu ručno rađenog nakita", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:352122