Kranjec, L. (2024). Kreiranje integriranog marketinškog plana za FOTO PANDA j.d.o.o. sinergijom tradicionalnih i digitalnih medija (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:278131
Kranjec, Lucija. "Kreiranje integriranog marketinškog plana za FOTO PANDA j.d.o.o. sinergijom tradicionalnih i digitalnih medija." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:278131
Kranjec, Lucija. "Kreiranje integriranog marketinškog plana za FOTO PANDA j.d.o.o. sinergijom tradicionalnih i digitalnih medija." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:278131
Kranjec, L. (2024). 'Kreiranje integriranog marketinškog plana za FOTO PANDA j.d.o.o. sinergijom tradicionalnih i digitalnih medija', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:278131
Kranjec L. Kreiranje integriranog marketinškog plana za FOTO PANDA j.d.o.o. sinergijom tradicionalnih i digitalnih medija [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:278131
L. Kranjec, "Kreiranje integriranog marketinškog plana za FOTO PANDA j.d.o.o. sinergijom tradicionalnih i digitalnih medija", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:278131