diplomski rad
Utjecaj video streaming pretplatničkih usluga na ponašanje potrošača
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2024. urn:nbn:hr:122:602626

Krnjak, Magda
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Krnjak, M. (2024). Utjecaj video streaming pretplatničkih usluga na ponašanje potrošača (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:602626

Krnjak, Magda. "Utjecaj video streaming pretplatničkih usluga na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:602626

Krnjak, Magda. "Utjecaj video streaming pretplatničkih usluga na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:602626

Krnjak, M. (2024). 'Utjecaj video streaming pretplatničkih usluga na ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:602626

Krnjak M. Utjecaj video streaming pretplatničkih usluga na ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:602626

M. Krnjak, "Utjecaj video streaming pretplatničkih usluga na ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:602626