Žvorc, A. (2024). Marketing odnosa: stvaranje veza s potrošačima u ugostiteljstvu (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:365625
Žvorc, Anja. "Marketing odnosa: stvaranje veza s potrošačima u ugostiteljstvu." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:365625
Žvorc, Anja. "Marketing odnosa: stvaranje veza s potrošačima u ugostiteljstvu." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:365625
Žvorc, A. (2024). 'Marketing odnosa: stvaranje veza s potrošačima u ugostiteljstvu', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:365625
Žvorc A. Marketing odnosa: stvaranje veza s potrošačima u ugostiteljstvu [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:365625
A. Žvorc, "Marketing odnosa: stvaranje veza s potrošačima u ugostiteljstvu", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:365625