Naslov Stvarno vrijeme u Unreal Engineu
Naslov (engleski) Real time weather in Unreal Engine
Autor Lea Blažeković
Mentor Andrija Bernik (mentor)
Član povjerenstva Dragan Matković (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Andrija Bernik (član povjerenstva)
Član povjerenstva Nikola Jozić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Sjever (Sveučilišni centar Varaždin) (Odjel za multimediju) Koprivnica
Datum i država obrane 2024-09-24, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana TEHNIČKE ZNANOSTI Grafička tehnologija Procesi grafičke reprodukcije
Sažetak Ovaj rad će pokazati mogućnost Unreal Engine-a za simuliranje vremenskih prilika u stvarnom
vremenu koristeći podatke dohvaćene sa Open Weather servera putem njihovog API-a. Objasniti
će se kakav je Unreal Engine program i koje su njegove primjene. Opisati će se rad VaRest dodatka
koji isključivo odrađuje komunikaciju između klijenta i servisa. Pojasniti će se što online servis
Open Weather Map pruža i kako on pomaže pri izradi ove simulacije. Proces izrade simulacije
sastajat će se od kreiranja projekta u Unreal Engine-u, kako se modelirala okolina u kojoj će se
izvoditi simulacija te kako kreirati tablicu i podatke u njoj potrebne za prikazivanje vremenskih
prilika. Podaci unutar tablice prikazivati će različite tipove varijabli kao što su brojevi, zvukovi ili
sustavi čestica. Za svaki tip varijable dodatno će se pojasniti kako on utječe na prikaz vremenskih
pojava. Pokazati će se postupak izrade sustava čestica i novih parametara koji će utjecati na prostor
u simulaciji. Nakon toga izrađuje se logika simulacije unutar Blueprint sustava za programiranje.
Blueprint je vizualni skriptni alat koji omogućava korisnicima da implementiraju kompleksnu
logiku i interakciju unutar Unreal Engine-a. Uz Blueprint i integraciju VaRest dodatka uspostaviti
će se komunikacija s Open Weather Map servisom kako bi se dohvatili podaci sa Open Weather
servera. Povratna informacija će dohvatiti odgovarajuće podake iz tablice da se prikaže trenutno
vrijeme. Osim prikaza trenutnog vremena projekt će također moći prikazati neke opcije koje mogu
biti simulirane. Izraditi će se sučelje putem kojeg će se moći birati prikaz vremenskih prilika koje
aplikacija može simulirati i vremenskih prilika dohvaćenih sa Open Weather Maps servisa.
Prilikom pokretanja aplikacije, aplikacija automatski dohvati podatke putem API-a te iz tablice u
kojoj su definirani svi parametri za prikaz simulacije putem ID-a dohvati određenu skupinu
parametara i prikazuje ih na sceni. Korisnik putem sučelja može odabrati kako se prikazuju
određene vremenske prilike ili odabrati da aplikacija učita i prikaže podatke sa servisa.
Sažetak (engleski) This project will demonstrate the capabilities of Unreal Engine for simulating real-time
weather conditions using data retrieved from the Open Weather server via their API. It will explain
what Unreal Engine is and its use. The functionality of the VaRest plugin, which exclusively
handles communication between the client and the service, will be described. The online service
Open Weather Map and how it assists in the creation of this simulation will also be explained. The
process of creating the simulation will consist of project creation in Unreal Engine, how the
environment in which the simulation will take place is modeled, and how to create a data table and
the necessary data within it to display weather conditions. The data in the table will display
different types of variables, such as numbers, sounds, or particle systems. Each type of variable
will be further explained, focusing on how it affects the display of weather phenomena. The
process of creating a particle system and new parameters that will influence the space in the
simulation will also be shown. Afterward, the simulation logic will be developed within the
Blueprint visual scripting system. Blueprint is a visual scripting tool that allows users to implement
complex logic and interactions within Unreal Engine. Along with Blueprint and the integration of
the VaRest plugin, communication with the Open Weather Map service will be established to
retrieve data from the Open Weather server. The returned information will fetch the appropriate
data from the table to display the current weather conditions. In addition to displaying the current
weather, the project will also be able to present some options that can be simulated. An interface
will be created through which different weather conditions, both simulated by the application and
retrieved from the Open Weather Map service, can be selected. When the application is launched,
it will automatically retrieve data via the API, and from the table where all parameters for the
simulation display are defined, it will fetch a specific set of parameters by ID and display them in
the scene. Through the interface, the user will be able to choose how certain weather conditions
are displayed or select to load and display data from the service.
Ključne riječi
Unreal Engine
simulacija
API
VaRest dodatak
tablica podataka
vremenska prognoza
Blueprint sustav
Ključne riječi (engleski)
Unreal Engine
simulation
API
VaRest plugin
data table
weather forecast
Blueprint system
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:122:300311
Studijski program Naziv: Multimedija, oblikovanje i primjena Vrsta studija: stručni Stupanj studija: prijediplomski Akademski / stručni naziv: prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije (bacc. ing. techn. graph.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2024-10-16 09:47:39