diplomski rad
Društvene mreže kao suvremeni marketinški alat
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2024. urn:nbn:hr:122:579746

Kolenko, Marko
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Kolenko, M. (2024). Društvene mreže kao suvremeni marketinški alat (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:579746

Kolenko, Marko. "Društvene mreže kao suvremeni marketinški alat." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:579746

Kolenko, Marko. "Društvene mreže kao suvremeni marketinški alat." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:579746

Kolenko, M. (2024). 'Društvene mreže kao suvremeni marketinški alat', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 12.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:579746

Kolenko M. Društvene mreže kao suvremeni marketinški alat [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 12.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:579746

M. Kolenko, "Društvene mreže kao suvremeni marketinški alat", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:579746