Jelušić, M. (2024). Detekcija loga u digitalnom marketingu koristeći modele dubokog učenja (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:296343
Jelušić, Matea. "Detekcija loga u digitalnom marketingu koristeći modele dubokog učenja." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:296343
Jelušić, Matea. "Detekcija loga u digitalnom marketingu koristeći modele dubokog učenja." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:296343
Jelušić, M. (2024). 'Detekcija loga u digitalnom marketingu koristeći modele dubokog učenja', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:296343
Jelušić M. Detekcija loga u digitalnom marketingu koristeći modele dubokog učenja [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:296343
M. Jelušić, "Detekcija loga u digitalnom marketingu koristeći modele dubokog učenja", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:296343