Ivanuša, L. (2024). Upotreba tehnologija umjetne inteligencije u marketinškim aktivnostima u startup industriji (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:544135
Ivanuša, Lucija. "Upotreba tehnologija umjetne inteligencije u marketinškim aktivnostima u startup industriji." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:544135
Ivanuša, Lucija. "Upotreba tehnologija umjetne inteligencije u marketinškim aktivnostima u startup industriji." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:544135
Ivanuša, L. (2024). 'Upotreba tehnologija umjetne inteligencije u marketinškim aktivnostima u startup industriji', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:544135
Ivanuša L. Upotreba tehnologija umjetne inteligencije u marketinškim aktivnostima u startup industriji [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:544135
L. Ivanuša, "Upotreba tehnologija umjetne inteligencije u marketinškim aktivnostima u startup industriji", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:544135