Žganec, M. (2016). Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:983033
Žganec, Marko. "Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:983033
Žganec, Marko. "Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:983033
Žganec, M. (2016). 'Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:983033
Žganec M. Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:983033
M. Žganec, "Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:983033