Domislović, N. (2019). Marketinška komunikacija: važnost interneta i društvenih mreža u turizmu (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:996068
Domislović, Nives. "Marketinška komunikacija: važnost interneta i društvenih mreža u turizmu." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:996068
Domislović, Nives. "Marketinška komunikacija: važnost interneta i društvenih mreža u turizmu." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:996068
Domislović, N. (2019). 'Marketinška komunikacija: važnost interneta i društvenih mreža u turizmu', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 01.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:996068
Domislović N. Marketinška komunikacija: važnost interneta i društvenih mreža u turizmu [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 01.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:996068
N. Domislović, "Marketinška komunikacija: važnost interneta i društvenih mreža u turizmu", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:996068