Naslov Materijalna prava radnika
Naslov (engleski) Material rights of workers
Autor Arijana Štambuk
Mentor Marija Bušelić (mentor)
Član povjerenstva Lela Tijanić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Marija Bušelić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Sanja Blažević Burić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Jurja Dobrile u Puli (Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković") Pula
Datum i država obrane 2016-09-26, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Opća ekonomija
Sažetak Sve što je vezano uz poslovanje svodi se na ljude i njihov rad. Radnici poduzećima donose konkurentsku prednost, oni su ti koji odrađuju najvažniji dio posla, a zahvaljujući njima poduzeća ostvaruju proizvodnju i profit. Nagrađivanje radnika različitim oblicima materijalnih davanja daje im do znanja da se cijene njihov trud, zalaganje i postignuti rezultati. Standardni oblici materijalnog nagrađivanja kao što su plaća, naknade, beneficije i slično, obično nisu dovoljna motivacija radnicima. Unatoč današnjoj globalnoj financijskoj situaciji, sve više radnika traži dodatnu motivaciju osim plaće i ostalih financijskih nagrada. Za potpuno zadovoljstvo radnika na radu nisu nužne isključivo materijalne nagrade. Osim materijalnih kompenzacija, važno je razviti i učinkovit sustav nematerijalnih kompenzacija koje zadovoljavaju raznolike potrebe radnika u organizaciji. Na praktičnom primjeru dm-drogerie markt vidljivo je da kompanija vodi brigu o svojim radnicima kroz plaću koja je među najvišima u drogerijskoj industriji, ali i dobre uvjete te mogućnosti dodatnih edukacija i profesionalnog usavršavanja. Dokaz tome je i osvojena titula poslodavca prvog izbora koju je dm osvojio u nezavisnom istraživanju portala Moj posao.
Sažetak (engleski) Everything about business comes down to people and their work. Employees can give businesses a competitive advantage, they are the ones that perform the most important part of the job, and thanks to them companies achieve production and profit. By rewarding employees with various forms of financial support, they are aware their hard work, dedication and results are appreciated. Standard forms of material rewards, such as salary, benefits and others, usually are not enough to motivate employees. Despite the global financial situation, more and more employees are looking for some extra motivation other than salary and financial awards. In order for employees to be completely satisfied, material rewards are not the only necessity. In addition to material compensation, it is important to develop an effective system of non-material compensations that meet the diverse needs of employees in the organization. On a practical example of dm-drogerie markt it is evident that the company takes care of its employees through salary that is among the highest in industry, but also good conditions at work and the possibility of further education and professional development. This can be proved by the title won in an independent research by web portal Moj Posao, and that is a first choice employer.
Ključne riječi
kompenzacije za rad
stimulacije
motivacija
zakonski propisi
Ključne riječi (engleski)
compensation of employees
stimulation
motivation
legislation
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:137:891744
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika Smjer: Financije Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (univ.bacc.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2017-02-08 14:01:00