završni rad
Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. urn:nbn:hr:137:781345

Bahun, Andrea
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Bahun, A. (2016). Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:781345

Bahun, Andrea. "Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:781345

Bahun, Andrea. "Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:781345

Bahun, A. (2016). 'Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:781345

Bahun A. Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:781345

A. Bahun, "Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:781345