završni rad
Komunikacijske aktivnosti poduzeća usmjerene na pozicioniranje marke RED BULL
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. urn:nbn:hr:137:522297

Stojanović, Samanta
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Stojanović, S. (2016). Komunikacijske aktivnosti poduzeća usmjerene na pozicioniranje marke RED BULL (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:522297

Stojanović, Samanta. "Komunikacijske aktivnosti poduzeća usmjerene na pozicioniranje marke RED BULL." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:522297

Stojanović, Samanta. "Komunikacijske aktivnosti poduzeća usmjerene na pozicioniranje marke RED BULL." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:522297

Stojanović, S. (2016). 'Komunikacijske aktivnosti poduzeća usmjerene na pozicioniranje marke RED BULL', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:522297

Stojanović S. Komunikacijske aktivnosti poduzeća usmjerene na pozicioniranje marke RED BULL [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:522297

S. Stojanović, "Komunikacijske aktivnosti poduzeća usmjerene na pozicioniranje marke RED BULL", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:522297