završni rad
Strateški marketing kompanije Coca-cole HBC Hrvatska
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. urn:nbn:hr:137:479084

Beck, Ursula
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Beck, U. (2016). Strateški marketing kompanije Coca-cole HBC Hrvatska (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:479084

Beck, Ursula. "Strateški marketing kompanije Coca-cole HBC Hrvatska." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:479084

Beck, Ursula. "Strateški marketing kompanije Coca-cole HBC Hrvatska." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:479084

Beck, U. (2016). 'Strateški marketing kompanije Coca-cole HBC Hrvatska', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:479084

Beck U. Strateški marketing kompanije Coca-cole HBC Hrvatska [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:479084

U. Beck, "Strateški marketing kompanije Coca-cole HBC Hrvatska", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:479084