diplomski rad
Utjecaj masovnih komunikacija na ponašanje kupaca usluga
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. urn:nbn:hr:137:057211

Martinčić, Barbara
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Martinčić, B. (2015). Utjecaj masovnih komunikacija na ponašanje kupaca usluga (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:057211

Martinčić, Barbara. "Utjecaj masovnih komunikacija na ponašanje kupaca usluga." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:057211

Martinčić, Barbara. "Utjecaj masovnih komunikacija na ponašanje kupaca usluga." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:057211

Martinčić, B. (2015). 'Utjecaj masovnih komunikacija na ponašanje kupaca usluga', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:057211

Martinčić B. Utjecaj masovnih komunikacija na ponašanje kupaca usluga [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2015 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:057211

B. Martinčić, "Utjecaj masovnih komunikacija na ponašanje kupaca usluga", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:057211