diplomski rad
Interni marketing u uslužnom sektoru Hrvatske
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. urn:nbn:hr:137:432909

Terlević, Tanja
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Citirajte ovaj rad

Terlević, T. (2017). Interni marketing u uslužnom sektoru Hrvatske (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432909

Terlević, Tanja. "Interni marketing u uslužnom sektoru Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432909

Terlević, Tanja. "Interni marketing u uslužnom sektoru Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432909

Terlević, T. (2017). 'Interni marketing u uslužnom sektoru Hrvatske', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432909

Terlević T. Interni marketing u uslužnom sektoru Hrvatske [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432909

T. Terlević, "Interni marketing u uslužnom sektoru Hrvatske", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432909