završni rad
Organiziranje marketinških aktivnosti u hotelskim poduzećima
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. urn:nbn:hr:137:119040

Tili, Sanja
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Tili, S. (2017). Organiziranje marketinških aktivnosti u hotelskim poduzećima (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:119040

Tili, Sanja. "Organiziranje marketinških aktivnosti u hotelskim poduzećima." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:119040

Tili, Sanja. "Organiziranje marketinških aktivnosti u hotelskim poduzećima." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:119040

Tili, S. (2017). 'Organiziranje marketinških aktivnosti u hotelskim poduzećima', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 01.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:119040

Tili S. Organiziranje marketinških aktivnosti u hotelskim poduzećima [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 01.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:119040

S. Tili, "Organiziranje marketinških aktivnosti u hotelskim poduzećima", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:119040