Naslov Marketing događaja u turizmu
Autor Marina Deak
Mentor Danijela Križman Pavlović (mentor)
Član povjerenstva Aljoša Vitasović (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Danijela Križman Pavlović (član povjerenstva)
Član povjerenstva Tamara Floričić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Jurja Dobrile u Puli (Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković") Pula
Datum i država obrane 2017-09-25, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Trgovina i turizam
Sažetak Događaji su iznimno važni za privlačenje turista i za stvaranje njihovog zadovoljstva
samom destinacijom, kako u glavnim sezonama tako i izvan glavnih sezona. Događaji
pružaju jedinstven i poseban doživljaj destinacije te doprinose stvaranju njenog imidža.
Kroz događaje je moguće pružiti autentičnost i povećati vrijednost kulturnih bogatstava
destinacije. Sve vrste događaja pozitivno utječu na priljev prihoda lokalnoj zajednici, s
obzirom da svaki događaja osigurava dodatnu potrošnju turista, izvan pansionske
potrošnje. Mnogi posjetitelji određenih događaja dolaze u destinaciju isključivo radi
događaja, a ima i onih koji destinaciju biraju za odmor, a događaje posjećuju jer se već
nalaze u destinaciji ili za njih doznaju tek u destinaciji. Turist koji je zadovoljan
događajem, osigurava promociju događaja i same destinacije, a promocija „od usta do
usta“ u turizmu ima veliki značaj. Marketing događaja važna je komponenta marketinga
u turizmu, jer se putem marketinških alata upravlja kreiranjem događaja, njegovom
promocijom i plasiranjem događaja na turističko tržište. U ovim aktivnostima ključnu
ulogu ima menadžment događaja, čiji se zadatak ogleda u planiranju i organizaciji
događaja, kao i osiguravanju kvalitete događaja i njegove dugoročne održivosti.
Sažetak (engleski) Events are extremely important for attracting tourists and for improving their satisfaction
with the destination, both in the main season and beyond the main season. Events
provide an unique destination experience and contribute to the creation of its image.
Through event management, it is possible to provide an authentical destination
experience and increase the value of the cultural assets of the destination. All types of
events have a positive impact on the revenues of the local community, which comes
from additional tourist consumption at the time of the event.Many touristsvisit the
destination exclusively for the event, but there are also those who choose the
destination for other reasons and they visit the events because they represent an
additional tourist offer. Visitors who are satisfied with the event ensure the promotion of
the event and the destination itself. The so called promotion "mouth to mouth" has great
importance in tourism. Event marketing is an important component of marketing in
tourism, because it manages the creation of events, its promotion and placement on the
tourist market through the four marketing tools. In these activities, the main role belong
to the event management, whose mission is to plan and organize events as well as to
ensure the quality of the event and its long-term sustainability.
Ključne riječi
turistička destinacija
događaji u turizmu
menadžment događaja
marketinški miks
održivost
Ključne riječi (engleski)
tourist destination
events in tourism
event management
marketing mix
sustainability
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:137:864608
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika Smjer: Turizam Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (univ.bacc.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2018-01-15 16:41:50