završni rad
Uloga marketinga i organizacijska struktura u turističkom poduzeću "Valamar Riviera"
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. urn:nbn:hr:137:151794

Jaman, Luka
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Jaman, L. (2017). Uloga marketinga i organizacijska struktura u turističkom poduzeću "Valamar Riviera" (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:151794

Jaman, Luka. "Uloga marketinga i organizacijska struktura u turističkom poduzeću "Valamar Riviera"." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:151794

Jaman, Luka. "Uloga marketinga i organizacijska struktura u turističkom poduzeću "Valamar Riviera"." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:151794

Jaman, L. (2017). 'Uloga marketinga i organizacijska struktura u turističkom poduzeću "Valamar Riviera"', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:151794

Jaman L. Uloga marketinga i organizacijska struktura u turističkom poduzeću "Valamar Riviera" [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:151794

L. Jaman, "Uloga marketinga i organizacijska struktura u turističkom poduzeću "Valamar Riviera"", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:151794